1)
: عالی بود
2)
: خوب بود.
3)
: بسمه تعالی سلام علیکم بسیار عالی و بسیار محققانه بود از حضرت عالی خواهشمندم به سایت این حقیر نظری بیفکنید،و نظر دهید
بنده روشی برای تدبّر تبیین نموده ام که از قران و رسول خدا(ص) ائمه(ع)گرفته شده است اسم سایت کانون تدبّر مبین است،مقاله تدبر و عامه مردم . مؤید باشید وسلام
4)
: الله اعلم
.
5)
: بسمه تعالی
سلام و علیکم شما فرمودید تدبر یعنی فهم روشمند و هماهنگ ظاهر قرآن کریم» است، قرآن می فرماید هاذا بصائر للناس هدی و رحمته لقوم یوقنون ، انچه در ظاهر قران است بصیرت است هدایت و رحمت قرآن در باطن قران است و برای همه نیست ، تدبّر یعنی ژرف اندیشی در ورای ایات
و به این لحاظ سخن درستی نفرمودید
رمضانی (داور) : ظاهر و باطن را در کجای آیهای که مرقوم کردید، یافتید؟؟؟؟ چون مقدمه کلامتان نادرست است، نتیجهای هم بیان کردید صحیح نیست.
6)
: استاد گرامی ...آیه می فرماید هاذا ...یعنی انچه در ظاهر دیده می شود و سپس فرمود همین هاذا هدایت و رحمت بر یوقنون است...چون هر دو.. بصائر و هدایت و رحمت در یک آیه است و با یک ظاهر است..پس ظاهر ایه بصیرت و باطن ان هدایت و رحمت است...شما از حدیث ارجاع امام رضا ع آگاهید..در ارجاع ما باطن ایه را می خواهیم چون ظاهر ایه در روئیت ماست